środa, 9 lipca 2014

Witam na moim blogu i zapraszam! :-)

Zapraszam na mojego bloga wszystkich, którzy uwielbiają sprawiać przyjemność niecodziennymi podarunkami.

Prezentuje tutaj moje prace czyli to jak można własnoręcznie udekorować prezent. Gwarantuję, że osoba obdarowana będzie zachwycona, a prezent z pewnością okaże się jedyny i niepowtarzalny. Niezależnie od zawartości. :-) Osobiście uwielbiam patrzeć na reakcje osoby, która otrzymuje prezent. Moje serce się raduje i wtedy czuję, że robię coś niesamowitego. 


Do założenia bloga skłoniła mnie nieodparta chęć podzielenia się moją pasją oraz namowa przyjaciół. To oni jako pierwsi podziwiali moje dzieła i byli nimi zachwyceni. To dla nich miałam ochote je tworzyć. :-) Dzięki temu hobby chociaż na parę chwil mogę zapomnieć o obowiązkach i szarości świata. Prac których stworzyłam jest niewiele, chociaż uwielbiam to robić nie zawsze mama 2 latka znajdzie czas dla siebie. 

Liczę na to, że założenie bloga zmotywuje mnie do tego aby sukcesywnie poszerzać moją galerię prac. Postaram się również w jak najkrótszym czasie przedstawić te arcydzieła, które już powstały. Chociaż nie zawsze wszystko wychodzi tak jak bym chciała i tak jestem z nich bardzo zadowolona. Przecież wszystkiego dopiero się uczę, a człowiek jak to mówią najlepiej uczy się na swoich błędach.

Mam nadzieje, że Wam również spodobają się moje prace i będziecie tu często zaglądać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz